"KLIK" BAHAGIAN 1: KEM KHEMAH SOLAT 29-30 APRIL 2016 BAHAGIAN 2: KEM SAHSIAH JATI DIRI DA'I NUR IZLYNN 30-31 MEI & 1 JUN 2016.

1. KEM KHEMAH SOLAT
(Kem Sahsiah-lihat di bawah)

Tempahan Tempat:

1. Nur Athirah Binti Zamri, 16 thn, 44-A, Pekan Langgar, Kedah.
2. Nur Amira Binti Zamri, 14 thn, 44-A, Pekan Langgar, Kedah.
3. Muhammad Zamhairi Bin Zamri, 13 thn, 44-A, Pekan Langgar, Kedah.
4. Muhammad Aliff Aizat Bin Razman, 13 thn, Taman Tengku Maheran, Jitra.
5. Muhammad Aiman, SKTR.
6. Muhammad Syamim 
7. Mohd Najmi, Kg Alor Gelegah.
8. Mohd Najmi Abd Rahman, Tebengau.
9. Nurul anis Binti Rahim.Kg Telok Kandai.
10. Muhammad Amsyar Bin Azmi.Kg Telok Kandai.
11. Siti Amalina Binti Husaini.Kg Telok Kandai.
12. Akram, Kg Telok Kandai.


TENTATIF

HARI PER-1
5.00 petang  Pendaftaran.
6.00 petang ‘Taaruf Fasilitator’ oleh  fesilitator.(Dalam Hutan Kem)
                 Pembahagian Kumpulan
                 Mendirikan Khemah Secara Berkumpulan
6.30 ptg     Riadah Sungai,  Menjerat binatang.
7.00 ptg      Mandi Air Bersih di Teratak/Solat Magrib.
8.00 mlm    Makan Nasi & BBQ
                  Night Tracking oleh Fasi Mohd Syamim..
12.00 mlm  Tidur


HARI KE-2
5.30 pagi    Solat Subuh (Berjemaah)
7.00 pagi    Meredah Hutan Reakreasi dalam Ekspedisi Sungai Lama.
8.30 pagi    Senam Ala- TAEKWONDO teknik pertahankan diri ketika diusik orang nakal, siri 1.
09.00 pagi  Bengkel Solat (Praktikal)
                Stesen 1 : Mandi Wajib,Wudhuk & Masalahnya.
                Stesen 2 : Tertib Solat.
                Stesen 3 : Bacaan Fatihah
                Stesen 4 : Tertib masuk saff 
12.00 tgh   Makan Tghri/Solat Zuhur
12.30 tgh  Sambungan Ambil Whuduk kaedah masalah air.
1.00   ptg  - solat zohor berjemaah
1.30   ptg  -Whuduk ketika sakit & Tayammum.
4.30 ptg     Solat Asar
5.00 ptg    Menunggang Kuda Cara Rasullullah
                Peserta diberikan pendedahan ternakan kuda. Peserta diberikan peluang bermain dengan kuda yang jinak. 
6.00 ptg : Bersurai.




ALATAN PERLU DIBAWA:
Jika mampu,sila bawa sila bawa:
1. Botol mineral kosong,saiz kecil.
2. Bedak @ debu tanah (tayammum)
3. Cermin kecil.
Kasut
Selipar (penting)
Kasut sport/Kasut Pua Chu Kang/Kasut sekolah (Untuk night/junggle traking)
Pakaian 
Kering 2 pasang
Pakaian mandi 1 pasang
Pakaian tidur(Jika perlu)
Ibadah
Telekung (Perempuan)
Kain pelikat (Lelaki)
Mandi
Pakaian basah
Berus gigi, berus sabut,sabun dll (Ikut kehendak sendiri)
Lain-lain keperluan
Tali untuk sidai pakaian sendiri (tali lembu@ tali kambing).
Lampu suluh
Ubat nyamuk(Spay-sebab nyamuk @ serangga akan terperangkap dalam khemah)
Wisel bertali
Timba/plastik untuk simpan pakaian basah
Alatan peribadi wanita

BARANG LARANGAN!!!
1. Handphone
2. Pisau
3. Rokok.
4. Duit dan barang  kemas.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



2. KEM SAHSIAH JATI DIRI
30-31 MEI & 1 JUN  2016


SILA REBUT PELUANG INI.....HANTARLAH ANAK TUAN PUAN...KITA SAYANGKAN MEREKA & KITA SEMARAKKAN KASIH SAYANG MEREKA KEPADA KITA AYAH/IBU
Umur           : 7-21 tahun
Yuran          : RM150.00 (FREE kepada  peserta yang berjaya membawa 5 rakan.) 
Tempat        : Kem  Kandai, Kampung Kandai, Jalan Alor Mengkudu, Alor Setar,
                      Kedah Darulaman.
Kemudahan : Tapak Perkhemahan lelaki/perempuan, sungai aktiviti, sawah, rekreasi, perigi.
Objektif       : Mengubah segala-gala yang tidak baik menjadi lebih baik, insyaallah.
Sasaran       : Kurang kasih ayah/ibu, merokok, dedah aurat, nakal, & juga berhasrat menguatkan iman anak-anak.
Makan         : 7 kali


ALATAN PERLU DIBAWA:
Kasut
Selipar (penting)
Kasut sport/Kasut Pua Chu Kang/Kasut sekolah (Untuk night/junggle traking)
Pakaian 
Kering 2 pasang
Pakaian mandi 1 pasang
Pakaian tidur(Jika perlu)
Ibadah
Telekung (Perempuan)
Kain pelikat (Lelaki)
Buku yasin (Disediakan)
Mandi
Pakaian basah
Berus gigi, berus sabut,sabun dll (Ikut kehendak sendiri)
Lain-lain keperluan
Tali untuk ikatan(tali lembu@ tali kambing), panjang 2 depa tangan.
Lampu suluh
Ubat nyamuk(Spay-sebab nyamuk @ serangga akan terperangkap dalam khemah)
Wisel bertali
Timba/plastik untuk simpan pakaian basah
Alatan peribadi wanita
Penyediaan Folio
Sila bawa gambar sekeping (Jika ada)
Pensel/pen
Pensel warna.

SUMBANGAN:....Waris yang berniat untuk sedekah makanan @ apa2 sahaja kepada anak-anak peserta dialu-alukan.

TENAGA PEMBIMBING

Kem Komander                : Mohd. Husni Zakaria  (PengasasKemKandai)   
Timbalan Kem Komander : Tuan Azmi Bin Mansor(Bekas Tentera)
Pengurus                           : Ummi Norhafizah Binti Mohd Ali
Jurulatih                             : Osman Bin Md. Noor (Peg. Penjara), latihan berkuda. 
                                         : Halim, bahagian rakit.
                                         : Ustaz Mokhtar Rashid   (Pengasas PTC Training       )
                                         : Hamdan Abdullah (Penceramah Psikologi)
                                         :  Ikhwan, Keselamatan Air.
                                         : Shamim, Keselamatan Night Tracking.
                                          : Mohd/ Azam, Pengurus Perkhemahan Lelaki.
                                          : Siti Amalina Husaini, Pengurus Perkhemahan Perempuan
                                          : Zulaikha, Penolong Pengurus Perkhemahan Peremapuan.

Rumah Penginapan Waris/Homestay (Waris yang hendak bermalam)
(Sila buat tempahan segera jika keluarga ingin datang bermalam @ peserta datang awal)

Jarak 1 km


 1. CHALET AWARA terdekat 1km: Chalet  Kg Pulau Binjal  0142529366

Jarak 2 km
2. Chalet Afdal  Kampung Kelompang  0194454111, 0194004757, 0194565757  (Ustaz Fadzil Hanafi)

Jarak 3 km

3. . Markisa Homestay, Taman Markisa 2, Alor Mengkudu   017-4959262 (Zul), 012-4418685 (Nurul) 

Jarak 3 km
4. Homestay E-NUR  No. 32&33, Taman Markisa 2, Alor Mengkudu   04-7341329, 019-4583381, 019-4989630 (Ustaz Nazri)




TENTATIF
HARI PER-1
5.00 petang  Pendaftaran.
6.00 petang ‘Taaruf Fasilitator’ oleh  fesilitator.(Dalam Hutan Kem)
                 Pembahagian Kumpulan
                 'Ice Breaking' Bersama DA'I NUR IZLYNN
                 Mendirikan KhemahSecara Berkumpulan
7.30 mlm Ceramah Perunding Motivasi' MOHD HUSNI ZAKARIA Mentaati ibu bapa.
HARI KE-2
5.30 pagi    Solat Subuh (Berjemaah)
7.00 pagi    Meredah Hutan Reakreasi dalam Ekspedisi Sungai Lama.
8.30 pagi    Senam Ala- TAEKWONDO teknik pertahankan diri ketika diusik orang nakal, siri 1.
09.00 pagi  Bengkel Solat (Praktikal)
                Stesen 1 : Mandi Wajib,Wudhuk & Masalahnya.
                Stesen 2 : Tertib Solat.
                Stesen 3 : Bacaan Fatihah
                Stesen 4 : Tertib masuk saff 
12.00 tgh   Makan Tghri/Solat Zuhur
12.30 tgh  Mengesan 'Belalang Misteri Kem Kandai" Oleh Cikgu Azmi, Timbalan Kem Komandan.
1.00   ptg  - solat zohor berjemaah
1.30   ptg  - Sambungan mengesan "belalang Misteri Kem Kandai"
2.00 ptg   - Menulis Kajian Kem Kandai.
3.30 ptg     LDK dan Pembentangan.
4.30 ptg     Solat Asar
5.00 ptg    Menunggang Kuda Cara Rasullullah
                Peserta diberikan pendedahan ternakan kuda. Peserta diberikan peluang bermain dengan kuda yang jinak. 
6.30 ptg    Riadah Sungai, Cross River/ Menjerat binatang.
7.00 ptg      Mandi Air Bersih di Teratak/Solat Magrib.
8.00 mlm    Makan Nasi Ayam Percik
8.30 mlm    Bacaan Yasin dikhalifah Imam Kampung Kandai
9.00 mlm    Ceramah Psikologi bersama Pakar Motivasi, Mokhtar Rashid.
                  Night Tracking oleh Fasi Mohd Shamim..
12.00 mlm  Tidur


HARI KE-3
5.30 pg       Solat Subuh (Berjemaah)
7.00 pagi     Epspedisi masuk kampung.
7.30 pagi   Meninjau jerat binatang.
10.00 pagi  Riadah sungai, secara kumpulan. Membuang sikap sombong diri, mendedahkan perserta dengan lumpur dan selut.
12.00 tgh  Makan tengahhari. 
12.30 tgh  Pembentangan individu. Public Speaking. Keyakinan Diri.
01.00 ptg     Solat Zuhur
2.00 ptg   Mengemas tapak perkhemahan.
               Ceramah Moral DA'I NUR IZLYNN.
4.00  ptg    Minum petang.
5.00 ptg   DERHAKA IBU BAPA TIDAK MASUK SYURGA, oleh  DA'I NUR IZLYNN
6.30 ptg BERSURAI

*isu-isu REMPIT MAUT,PERGAULAN BEBAS,BUANG BAYI,FACE BOOK,BUANG IBU BAPA,ROKOK.

*Minta peserta yang booking buat pembayaran segera kerana tempat terhad 100 orang sahaja.Pembayaran boleh dibuat terus ke akaun CIMB MHZ MOTIVASI TRANING  8601639177  & kemudian simpan resit sebagai bukti pembayaran.Telefon 0194300830 (Cikgu Mhd Husni)


...sesiapa yang buat pembayaran akan dipilih dahulu....cepat cepat...nanti tak terpilih!!
......jika nama tidak disiarkan, sila maklumkan kepada pentadbir.

NAMA PESERTA BOOKING
PENGEMUMAN: Pastikan ejaan nama anak anda betul seperti ic, sebab  pengurusan akan menaip terus nama ke sijil penyertaan.

KEDAH

  1. .

PERLIS

PERAK


NEGERI SEMBILAN

SELANGOR

  1. MHZ Faiz Selangor.
KUALA LUMPUR


 SABAH


PENANG


  1. MHZ En.Mohd Ridzuan: Mohammad Haikal Khuzairi Bin Mohd Ridzuan, 10 thn, Pangsapuri Setia Vista.
  2. MHZ En.Mohd Ridzuan: Mohammad Danish Irfan Bin Mohd Ridzuan, 8 thn, Pangsapuri Setia Vista.



PAHANG
  1. .

TERENGGANU


LAIN-LAIN 
  1. Pn x :  Nadra & Iman

((((SUDAH BUAT PEMBAYARAN))))
(Sudah Buat Pembayaran On Line/Cash)
*Sila pastikan ejaan nama betul, untuk ditulis di sijil kem.
*sila maklumkan kpd MHZ jika nama anak anda tercicir dari senarai tel @  whatsapp 0194300830
  1. mhz: Liza: Muhammad Hazim Bin Yusri, 11 thn.Tmn Sena Impian
  2. mhz: Liza: Muhammad Hadif  Bin Yusri, 9 thn.Tmn Sena Impian.
  3. lyn: Nurul Syafiqa Eryna, 14 thn, Kelana  Jaya, Selangor. 
  4. lyn: Muhammad Amierul Hanif, 12 thn, Kelana  Jaya, Selangor.
  5. lyn: Muhammad Shahfitri, 10 thn, Kelana  Jaya, Selangor.
  6. mhz: Muhammad Aina Zafran bin Iksan, 12 tahun.
  7. mhz: Anis Shaziani Binti Muhammad Ramzi, 15 tahun
  8. mhz: Muhammad Aiman Hakim Bin Mohd Romzi, 15 thn, Taman Angsana, Bukit Keteri, Chuping, Perlis.
  9. mhz: Nor Ameeroul Hakim Bin Nor Azar, 17 thn, Lembah Impiana, Kulim, Kedah.
  10. mhz:(Bayar penuh) Muhammad Afdal Bin Jamaluddin, 17 thn, Bt 5, Jln Jeniang, Gurun, Kedah.
  11. mhz:(Bayar penuh) Siti Nur Husnina Binti Jamaluddin, 12 thn, Bt 5, Jln Jeniang, Gurun, Kedah.
  12. mhz: Shazwan Haikal Bin Shamsul, 11 thn, Tmn Hj Ali, Mata Ayer, Perlis.
  13. mhz: Muhammad Eiqbal Syahmi Bin Mohamad Ezanee, 14 thn, Taman Teja, Changlun, Kedah.


Renungan
Assalamualaikum....
Tenaga Pengajar Kem Kandai merasakan bertanggungjawab membantu ibu bapa atau penjaga menasihati  anak-anak. Nampak memerap di dalam bilik sahaja tetapi ibubapa tidak tahu memerap di dalam bilik itu tidak bererti anak-anak kita tidak berhubungan sesama rakan mereka. Zaman sudah maju, internet adalah musuh ibubapa yang terburuk. Facebook sahaja telah membuatkan anak-anak kita boleh mencampakkan diri ibu dan ayah ke neraka. Anak-anak boleh mempamerkan diri mereka dalam pelbagai bentuk halal dan haram.
Kita takut menegur anak. Kita takut anak lari dari rumah seperti sering diberitahu dalam surat khabar.Kita malu jika anak kita masuk akhbar dengan berita-berita PANAS. Tetapi sanggupkah nanti kita PANAS di akhirat? Kesian tuan/puan. Ibubapa sekarang dalam dilema. Tak berani menegur anak. Biarlah anak rambut merah, biarlah anak dedah aurat, biarlah anak-anak asyik membelek internet dan macam-macam. Ibu ayah macam tiada 'bisa'. Biar saya bantu.
Ramai orang mempelekehkan usaha saya. Mereka mengatakan budak menangis sekejap sahaja. Sekejap atau lama bukan persoalannya. Penting, hati mereka tersentuh apabila saya mengungkitkan betapa teruknya ibu yang mengandungkan mereka.
Insyaallah 2 hari 1 malam ini penuh dengan adegan drama sedih. Mungkin mereka akan balik dengan kelopak mata yang merah.
Mereka itu harta yang amat bernilai kepada tuan/puan. Saya amat menghargai harta tuan/puan ini. Saya akan memberikan tunjuk ajar sepenuhnya. Insyaallah. Tolonglah hebahkan usaha murni saya ini kepada rakan taulan tuan/puan.


                       PROGRAM “KEINSAFAN &  MENANGIS....MENANGIS!!!!”



56 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cikgu Husni said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Assalamualaikum...

Cikgu Husni, tak de program pd weekend ker. Saya berminat untuk menyertakan anak saya. Saya paham cikgu buat pada musim cuti sekolah tapi bagi kami yg bekerja kenalah mengambil cuti dari 4 hari untuk antar anak kesana . Jika program itu berlangsung pada jumaat / sabtu sekurang-kurangnya cuti kami senang diluluskan. Diharap cikgu dpt mempertimbangkan permohonan saya ini.

Cikgu Husni said...

Terima kasih...Jumaat & Sabtu saya menghadiri jemputan2 sekolah dan jabatan2 kerajaan, swasta.

Anonymous said...

assalamualikum cikgu,

pendaftaran masih dibuka ke?

Cikgu Husni said...

Ye, sesiapa berminat segera sms nama peserta. Penyertaan kali ini 100 orang.

About Us said...

Assalammualaikum Ustaz,
program untuk 3 hari 2 malam ada x?

Cikgu Husni said...

Tak der. Dua tahun lepas saya buat 3H2M tetapi peserta kelesuan.Sebab aktiviti terlalu padat.

Cikgu Husni said...

Sungai KemKandai airnya boleh dibuang dan ditambah. Untuk aktiviti dalam sungai cuma 1 meter sahaja dan untuk kejar itik kedalaman dikekalkan 1/2 meter sahaja, Waris digalakkan datang untuk membuat tinjauan.

Anonymous said...

salam wbt, msih boleh daftar ke?

Anonymous said...

Anak saya 5 tahun, boleh tak sertai kem ni..

Cikgu Husni said...

5 tahun kecil sangat.....tapi jika ada abang @ kakak sertai, bolehlah.

~fadz~ said...

Assalamualaikum..
MAsih ada kekosongankah utk kem bulan 11 ni?
Saya nak register anak saya 2 org..umur 8 dan 10 .

Fadzilah

Cikgu Husni said...

Boleh.....tuliskan nama anak/umur/alamat....

Anonymous said...

masih ada kekosongan tempat kah... saya nak daftar kan untuk anak saya 2 orang... lelaki (15 tahun), perempuan (10 tahun)

~fadz~ said...

Nama anak Muhammad Aidel Wajdi 10 tahun, Muhammad Hilman Aidel 8 tahun
Alamat : No. 1, Lrg Asas 6, Tmn Muda Asas, Pauh 02600 Arau, Perlis

Fadzilah bt Fadzil

Cikgu Husni said...

Selagi belum cukup 100 orang berbayar...silakan. Pengambilan diteruskan. Sila sms nama/umur/alamat ke 0174330154

ZALINA HASNI said...

Assalamualaikum. Cikgu tarikh hanya untuk november sahaja ka? Bulan disember ada x?

Cikgu Husni said...

ada fasa 2 pada 24-25/12/2013

Tini Ishak said...

Ustaz..sy berminat nk mghantar ank sy berumur 13thn..tapi boleh ka sy xturut serta..sy cuma antr n amik pulang shj anak sy..boleh ka

Tini Ishak said...

Ustaz..sy berminat nk mghantar ank sy berumur 13thn..tapi boleh ka sy xturut serta..sy cuma antr n amik pulang shj anak sy..boleh ka

~fadz~ said...

assalamualaikum..
saya harap cikgu husni dpt upload gambar anak2 yg menyertai kem bulan november yg lepas. untuk dibuat kenang-kenangan pada mereka..

Cikgu Husni said...

Tuan puan tidak dibenarkan bersama anak anak sepanjang program supaya memudahkan guru-guru menyerapkan kerinduan dan kasih sayang. Bagaimanapun ibu bapa wajib ada bersama di majlis penutupan supaya anak anak memohon ampun. Gambar2 peserta November yang lalu baru di upload dalam ruangan aktiviti berkuda.

Anonymous said...

Saya berminat untuk anak saya menyertai kem ini minta cikgu daftar nama anak2 saya:

1) Alissa Shafira Binti Faisal (11 tahun)
2) Adam Imran Shah Bin Faisal (9 tahun)

Cikgu Husni said...

Boleh, minta alamat.

Anonymous said...

Pendaftaran masih dibuka ke? Macam mana nak buat pendaftaran? Kalau umur 18 macam mana boleh tak?

Kem Kandai said...

Ya, pendaftaran sedang dibuka. Penyertaan 100 orang sahaja. Jadi, berikan nama segera.Umur 7-20 tahun. -MHZ

Anonymous said...

Saya nak hantar anak saudara saya(yatim Piatu)
1. Akid Iskandar Bin Rohaimi (14tahun)
2. Arif Firman Bin Rohaimi (11tahun)
Sungai Petani, Kedah.

Anonymous said...

Salam...masih ada kekosongan untuk dua org? terima kasih

branded clothes said...
This comment has been removed by the author.
branded clothes said...

Assalammualaikum, masih ada kekosongan,Saya Ibu tunggal,
Saya berminat untuk anak saya menyertai kem ini minta cikgu daftar nama anak2 saya:
1. Hazrieq Bin Norfadzli Imran
(13 Tahun)
2. Imran Hakim Bin Norfadzli Imran
(9 Tahun)
3. Amir Riefqie Bin Norfadzli Imran ( 6 Tahun)

branded clothes said...

salam cikgu,
berapa yg perlu saya byr utk;
1. Hazrieq Bin Norfadzli Imran
(13 Tahun)
2. Imran Hakim Bin Norfadzli Imran
(9 Tahun)
3. Amir Riefqie Bin Norfadzli Imran ( 6 Tahun)

Kem Kandai said...

Yuran setiap peserta ialah RM100, jumlah 3 peserta ialah RM300.00, jika tambah seorang lagi dapat pakej RM50.00 untuk peserta ke-4 tersebut. Sila rujuk tawaran yang ditulis di atas. Anda boleh bayar 50% sebagai deposit( RM150.00)tempahan tempat kosong.

Tinta Hijau said...

Salam cikgu..program utk bln Dis 2014 ada x sbb nak hantar anak perempuan berusia 16 thn..tq

Kem Kandai said...

Program setiap bulan ada. September, Okt, November & Disember.

Anonymous said...

Salam..ade kekosongan lagi tak utk program pada cuti sekolah bulan Sept ni?terima kasih

Kem Kandai said...

Ye, selagi senarai 'terpilih' belum cukup 60 orang maka penyertaan masih dibuka.

Anonymous said...

Assalamualaikum cikgu....saya Pn. Rohezan berminat untuk menghantar anak saya
Nama : Mohammmad Iqbal Bin Rafi
Umur : 15 tahun
Alamat : No.25, Lorong 3, Taman Angsana Bukit keteri,02450 Perlis.
No.telefon : 019-5571418

Anonymous said...

Aswt. Saya pn. Aerma. Saya berminat nk menghantar anak saya ke kem ni ada kekosongan lg tak cikgu?

Anonymous said...

Aswt. saya nk daftarkan 3 org anak saya tuk fasa ke2 tarikh 24-25 December 2014
1. Mohamad Adam Rahimy B Mohd Razak
Umur: 8 Tahun
2. Mohammad Aliff Raihan b Mohd Razak
Umur: 6 Tahun
3. Nur Amelia Natasya bt Shahrul Nizam
Umur: 10 Tahun
no Telepon: 017-3307917
Alamat: No 9 Jalan PJS 2C/5, Taman Dato Harun, 46000 Petaling Jaya, Selangor

Mohon pencerahan tentang pendaftaran fasa ke2 ini, tq

yan said...

Assalamualaikum ckg Husni..saya amat berminat utk mendaftarkan anak saya dalam kem ini..bagaimana saya ingin membuat tempahan tempat dan bayaran..dan tak silap saya pd 26 nov kemungkinan keputusan UPSR akan dikeluarkan..saya rasa ramai peserta yg ingin myertai kem ini adalah calon2 UPSR 2014..bolehkah sekiranya pihak pganjur melewatkan sehari kem ini pd 27hb nov..terima kasih

mya myot said...

Murah dan aktiviti menarik ! Tapiiiii jauh sangat :(

mya myot said...
This comment has been removed by the author.
Kem Kandai said...

Keputusan UPSR akan dikeluarkan pada 14/11/2014...(Jumaat)

Anonymous said...

Salam Cikgu,
Saya juga berminat, tp xde ke transport untuk pelajar ke sana? Ibubapa perlu ikut serta ke?

shamin ismady said...

assalamualaikum... saya puan Shamin Salmi dr batu feringghi Pulau pinang.. .. masih kah ada satu kekosongan tuk anak saya cikgu..

Siti Nur Afiqah Shafie said...

Assalamualaikum, masih ada kekosongankah utk kem november ni?

Siti Nur Afiqah Shafie said...

Assalamualaikum, masih ada kekosongankah utk kem november ni?

Kem Kandai said...

Yer, jika tuan puan lihat peserta terpilih belum cukup 100 orang ertinya masih banyak kekosongan. Wahtshapp ke 0194300830 untuk cepat-cepat mendapat jawapan yer. -MHZ

Anonymous said...

bantal perlu bawa ka atau di sedia kan

Hani Niza said...

Saya nk daftar anak,masih ada kekosongan ke..kawasan di ipoh takda ke? Sbb kedah tu jauh la..

Hani Niza said...

Saya nk daftar anak,masih ada kekosongan ke..kawasan di ipoh takda ke? Sbb kedah tu jauh la..

Hani Niza said...
This comment has been removed by the author.
Capslock A said...

Assalam .. kem yang sangat2 menarik.. tapi sayang, Kedah nun jauh di sana.. kalau kebetulan ada buat area Kuala Terengganu, bagus jugak.. ;-)

Anonymous said...

Saya berminat untuk menghantar anak saya masihkah ada lagi kekosongan untuk minggu ni? bolehkah saya pergi daftar terus ke sana?

Kem Kandai said...

Masih banyak kekosongan. Sila maklumkan penyertaan anak anda dalam tel & whatsapp 0194300830 ....@ fb: kem kandai